+40 236 418 287      Str. Calea Prutului nr. 13, Galati, Romania  
Politica de livrare
  • Clientul este unic răspunzator pentru ambalarea adecvată atât la interior cât şi la exterior, pentru marcarea şi etichetarea corectă a paleţilor (date destinatar). Sigilarea paleţilor este în sarcina clientului. Accesul la conţinutul paleţilor trebuie să fie imposibil de realizat fără a lăsa urme evidente asupra ambalajului. Transportul impune ambalarea astfel încât mărfurile să fie suficient protejate la manipulări succesive realizate cu echipamente specializate şi să îşi menţină integritatea în cazul interacţiunii cu alte bunuri pe durata transportului/depozitării, fiind protejate de uzura prin frecare, vibraţii sau stivuire în cazul în care marfa este suprapozabilă.
  • Paletii transportati in reteaua Pall-Ex si ambalati conform cerintelor de mai sus, beneficiaza gratuit de asigurare in limita a 15000 euro/palet. Clientul are obligatia de a trece pe comanda (la instructiuni speciale) valoarea marfii expediate. In cazul in care clientul omite acest lucru , va fi ales automat pragul de asigurare de 7500 euro/palet.
  • Documentele însoţitoare inclusiv etichetele se vor ataşa pe laturile mici ale paletului .
  • Colectarile cu masina dotata cu lift hidraulic se fac gratuit, la cerere , in limita maxima de 700 kg per palet.
  • Livrările şi colectările de paleţi se fac oriunde în România, în fiecare zi de luni până vineri, în intervalul orar 8:00-17:00
  • Predarea mărfurilor se face la nivel de palet sigilat în baza unei confirmări scrise (nume, semnătură, ştampilă, data, ora) pe documentele însoţitoare. Urmărirea statusului şi dovada livrării on-line este posibilă prin accesarea contului de comenzi din aplicatia Client+, unde clientul se poate autentifica cu contul şi parola furnizate de către reprezentantul Pall-Ex.
Derulează în sus